Zahvaljujući projektu „Čuješ li me?“ te sredstvima osiguranima od strane Grada Karlovca omogućeno nam je opremanje testom Nove Reynell razvojne jezične ljestvice (NRDLS-HR), kojim se ispituje jezično razumijevanje i jezična proizvodnja djece i odraslih.
U suvremeno doba sve je češća upotreba digitalnih uređaja u djece. Također, djeca preko gledanja TV-a, slušanja pjesmi te igranja digitalnih igrica sve ranije počinju usvajati engleski jezik. Premda takve aktivnosti u umjerenoj količini mogu obogatiti djetetova jezična znanja, u ranoj dobi (prije 4. godine) česta izloženost engleskom jeziku može negativno utjecati na usvajanje materinskog jezika te predstavlja rizik od razvijanja poremećaja jezičnog razumijevanja i izražavanja. Primjenom Novih Reynell razvojnih jezičnih ljestvica moguće je objektivno utvrditi odstupaju li jezično razumijevanje i jezična proizvodnja djeteta od obilježja očekivanih za dob, čime se omogućuje i uočavanje potrebe za logopedskim tretmanom.