Udruga Zvončići je nevladina, nestranačka, neprofitna i socijalno-humanitarna
organizacija koja je osnovana sa ciljem promicanja procesa integracije u društvenu
zajednicu, razvitka i unapređenja kvalitete života djece s teškoćama u razvoju,
roditelja djece s teškoćama u razvoju i njihovih obitelji.

Najnovije objave

Konferencija o mjeri potpore za područje “Civilno društvo i transparentnost“ Donacija igrački

Komunikacija je, iako mnogi to ne znaju, vještina. Obzirom da je komunikacija vještina, “pravilni” način komunikacije može se usvojiti i naučiti.

Postoje 3 temeljna stila komunikacije. To su agresivni, pasivni i asertivni.

Ove stilove možemo provući kroz sukobe ili nesporazume, odnosno u situacijama kada bismo htjeli zadovoljiti svoje potrebe.

Ukoliko osoba koristi agresivni stil komunikacije, ona će svojem sugovorniku poslati poruku: “Zadovoljit ćemo moje potrebe, za tvoje mi je svejedno.”

Ukoliko osoba koristi pasivni stil komunikacije, poruka sugovorniku će glasiti: “U redu, zadovoljit ćemo samo tvoje potrebe.”

Ipak, postoji i treći komunikacijski stil, a to je asertivni. Ukoliko osoba koristi asertivni komunikacijski stil, tada poruka sugovorniku glasi: “Zadovoljit ćemo i tvoje i moje potrebe.”

Na slikama možete pronaći glavne karakteristike svakog komunikacijskog stila. Važno je za istaknuti kako se karakteristike ponavljaju u različitim stilovima.

Skip to content