Psihodijagnostika
Kroz provođenje intervjua i savjetodavnog rada s djecom i roditeljima te individualni psihodijagnostički rad i testiranje djece, psiholog pruža cjelovitu procjenu emocionalnog, kognitivnog i socijalnog funkcioniranja djeteta.
Izrađuju se psihološka mišljenja u svrhu:
- vještačenja radi ostvarivanja određenih prava,
- promjene oblika školovanja,
- provođenja dijagnostike prema preporukama neuropedijatra, fizijatra i drugih stručnjaka.
Svakom roditelju i djetetu pruža se individualni pristup u prikupljanju relevantnih informacija, uzimajući u obzir dob, razvojni status i specifične teškoće djeteta.
Procjena se odvija u sigurnom i podržavajućem okruženju, uz prilagodbu načina testiranja potrebama djeteta.
Neki od instrumenata i testova:
- WISC-V – Wechslerov test inteligencije za djecu
- RTČ
- projekcijski crteži, upitnici emocionalnog funkcioniranja
Cilj psihodijagnostičkog postupka je pružiti cjelovit uvid u djetetove snage i teškoće te oblikovati preporuke za daljnju podršku, tretman i školovanje.
