Pomoć u učenju

Kažu da čovjek uči dok je živ , a proces učenja počinje mnogo prije škole i traje cijeli život.
Učenje nije samo stjecanje znanja, već razvoj vještina mišljenja, planiranja, organizacije, pažnje i samostalnosti. Kroz obrazovanje dijete stječe ne samo činjenice i informacije, već i priliku da upozna vlastite interese, sposobnosti i načine na koje najbolje usvaja nova znanja.

Kada učenje postaje izazov
Polaskom u školu, od djece se očekuje da brzo usvoje nove navike i strategije učenja — no rijetko im se pokaže kako zapravo učiti.
Ako dijete ne savlada osnovne metakognitivne vještine (planiranje, razumijevanje gradiva, organizaciju vremena, samoprovjeru i motivaciju), može doći do:
• teškoća u koncentraciji i pažnji,
• neorganiziranosti u pisanju i praćenju zadataka,
• školskog neuspjeha i lošijih ocjena,
• smanjenja samopouzdanja i motivacije.
U tim situacijama rana i pravilno usmjerena pomoć u učenju može spriječiti daljnje probleme i vratiti djetetu osjećaj uspjeha i zadovoljstva učenjem.

Ciljevi i pristup
Udruga Zvončići pruža individualizirani oblik pomoći u učenju koji je prilagođen dobi, sposobnostima i interesima djeteta.
Cilj programa nije samo pomoći u svladavanju školskog gradiva, već i razviti trajne strategije učenja koje dijete može samostalno primjenjivati.
Tijekom rada stručnjaci koriste strukturirane i motivacijske pristupe, usmjerene na:
• poboljšanje pažnje i koncentracije,
• razvoj organizacijskih i izvršnih funkcija,
• razumijevanje gradiva kroz aktivno učenje,
• povećanje samostalnosti u pisanju i planiranju zadataka,
• jačanje motivacije i pozitivnog stava prema školi.

Za koga je usluga namijenjena?
Usluga je predviđena za:
• djecu sa slabijim školskim uspjehom ili nedostatkom motivacije,
• djecu s teškoćama u učenju (disleksija, disgrafija, ADHD i dr.),
• djecu koja su uspješna, ali žele dodatno unaprijediti svoje rezultate, razviti bolje strategije učenja i upravljanja vremenom.

Naš pristup
Rad je individualan, fleksibilan i u potpunosti prilagođen potrebama i mogućnostima djeteta.
U suradnji s roditeljima i nastavnicima, stručni tim redovito evaluira napredak i prilagođava plan rada. Cilj je stvoriti sigurno, podržavajuće i poticajno okruženje u kojem dijete razvija samopouzdanje, kompetencije i užitak u učenju.

“Učenje nije samo obaveza — ono je prilika da dijete otkrije sebe i svoje mogućnosti.”