Psihodijagnostika

Kroz provođenje intervjua i savjetodavnog rada s djecom i roditeljima te individualni psihodijagnostički rad i testiranje djece, psiholog pruža cjelovitu procjenu emocionalnog, kognitivnog i socijalnog funkcioniranja djeteta.
Izrađuju se psihološka mišljenja u svrhu:

  • vještačenja radi ostvarivanja određenih prava,
  • promjene oblika školovanja,
  • provođenja dijagnostike prema preporukama neuropedijatra, fizijatra i drugih stručnjaka.

Svakom roditelju i djetetu pruža se individualni pristup u prikupljanju relevantnih informacija, uzimajući u obzir dob, razvojni status i specifične teškoće djeteta.
Procjena se odvija u sigurnom i podržavajućem okruženju, uz prilagodbu načina testiranja potrebama djeteta.

Neki od instrumenata i testova:

  • WISC-V – Wechslerov test inteligencije za djecu
  • RTČ
  • projekcijski crteži, upitnici emocionalnog funkcioniranja

Cilj psihodijagnostičkog postupka je pružiti cjelovit uvid u djetetove snage i teškoće te oblikovati preporuke za daljnju podršku, tretman i školovanje.