Skip to content

Udruga Zvončići je nevladina, nestranačka, neprofitna i socijalno-humanitarna
organizacija koja je osnovana sa ciljem promicanja procesa integracije u društvenu
zajednicu, razvitka i unapređenja kvalitete života djece s teškoćama u razvoju,
roditelja djece s teškoćama u razvoju i njihovih obitelji.

Najnovije objave

Poziv na Okrugli stol ”Dar (s)Poticanja DODJELA UGOVORA Ureda za udruge Vlade RH

Komunikacija je, iako mnogi to ne znaju, vještina. Obzirom da je komunikacija vještina, “pravilni” način komunikacije može se usvojiti i naučiti.

Postoje 3 temeljna stila komunikacije. To su agresivni, pasivni i asertivni.

Ove stilove možemo provući kroz sukobe ili nesporazume, odnosno u situacijama kada bismo htjeli zadovoljiti svoje potrebe.

Ukoliko osoba koristi agresivni stil komunikacije, ona će svojem sugovorniku poslati poruku: “Zadovoljit ćemo moje potrebe, za tvoje mi je svejedno.”

Ukoliko osoba koristi pasivni stil komunikacije, poruka sugovorniku će glasiti: “U redu, zadovoljit ćemo samo tvoje potrebe.”

Ipak, postoji i treći komunikacijski stil, a to je asertivni. Ukoliko osoba koristi asertivni komunikacijski stil, tada poruka sugovorniku glasi: “Zadovoljit ćemo i tvoje i moje potrebe.”

Na slikama možete pronaći glavne karakteristike svakog komunikacijskog stila. Važno je za istaknuti kako se karakteristike ponavljaju u različitim stilovima.